+48 694 465 082

Jak stracić wage szybko i bezpiecznie

Jak stracić wage szybko i bezpiecznie

Podstawy Czystego Zasilania

Jeśli można spalić 500 kalorii więcej, niż jesz każdego dnia w ciągu tygodnia, trzeba stracić około 1-2 kg.

Jeśli chcesz szybciej schudnąć, trzeba mniej jeść i więcej ćwiczyć.

Na przykład, jeśli weźmiesz w 1050 do 1200 kalorii dziennie i ćwiczenia w ciągu jednej godziny dziennie, możesz stracić 3-5 kg w pierwszym tygodniu, lub więcej, jeśli ważysz więcej 250 funtów. Bardzo ważne jest, aby nie obciąć kalorie dalej-to jest niebezpieczne.

Diety dla szybkiego odchudzania

Dansinger zaleca istnieje dieta, która minimalizuje skrobi, cukru i tłuszczów zwierzęcych z mięsa i produktów mlecznych. Do szybkiej utraty masy ciała, radzi skupić się na owoce, warzywa, białka jaj, produkty sojowe, bez skóry z kurczaka ptaki, ryby, owoce morza, chude produkty mleczne, i 95% chudego mięsa.

  • Jedzą warzywa, aby pomóc ci poczuć się w pełni.
  • Pij dużo wody.
  • Ci kuszących produktów z domu.
  • Zatrzymać zajęty … nie chcesz, aby jeść, tylko dlatego, że ci się nudzi.
  • Jedz tylko z płyty, siedząc przy stole. Nie pasące się obok ‚lodówka.
  • Nie opuszczaj posiłków.

Fad diety i diety Crash

Wiem, jak kuszące dieta szaleństw może brzmieć, zwłaszcza jeśli masz dużo masy, aby przegrać. Słyszałaś o gwiazdach, kto to zrobił i wyglądają niesamowicie

Ale pamiętaj, że jeśli plan diety brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie nie jest.

Również, możesz pominąć jakieś programy, które przyczyniają się do detoksykacji tabletki przeczyszczające, głodówka, lub eliksirów, i każdy, które obiecują utratę wagi szybciej niż na 2-3 kilo w tydzień.

 

 

Ćwiczenia dla szybkiej utraty wagi

To jest czas, aby więcej się ruszać! Utrata masy ciała wymaga około godziny w dzień umiarkowanych ćwiczeń fizycznych, jedno badanie pokazuje.

Planuję zrobić cardio i treningu siłowego.

„Cardio spala najwięcej kalorii, więc jest idealny do szybkiej utraty wagi, ale potem trzeba włączyć na kilka godzin w tygodniu treningu siłowego,” Dansinger mówi. Aby spalić dużo tłuszczu, postaraj się wypocić po rozgrzewce i zachować pocenie się w ciągu godziny, Dansinger mówi.

Jeśli nie pracujesz teraz, i masz przewlekłą chorobę lub dużą wagę do stracenia, to rozsądne, aby sprawdzić się z lekarzem w pierwszej kolejności. Będą się o ciebie martwić! I będą one upewnić się, że jesteś gotowy do pracy.

Leave a Comment

*Required fields Please validate the required fields

*

*

eighteen − 12 =