+48 694 465 082

Pomijanie Śniadania Może Dosłownie Zabić Ciebie

Pomijanie Śniadania Może Dosłownie Zabić Ciebie

Pomijając śniadanie lub śniadanie zjada już od dawna jest przedmiotem dyskusji, jeśli chodzi o utratę wagi. Niektóre diety głosić znaczenie śniadania, aby rozpędzić metabolizm, podczas gdy inni wzywają pościć aż do obiadu.

W rzeczywistości, kilka nowych diety nawet wzywają którzy chcą schudnąć, aby pominąć lub odroczenie śniadanie przed po treningu. Obie diety  i 8 godzin dieta polecam ten podejście.

Okazuje się, Śniadanie w obozie jedzą tylko że otrzymał ogromny impuls dla swojego śniadania lepiej roszczenia.

Naukowcy z Harvard szkoły zdrowie publiczne odkryli, że mężczyźni, którzy stawili się na śniadanie, mają na 27% wyższe ryzyko zawału serca.

Nauka Podstaw

To nauka podążał 26,902 profesjonalistów męskiego zdrowia w ciągu 16 lat i zadawali im pytania dotyczące swoich nawyków żywieniowych, a następnie badał ich historii choroby. Ważne jest, aby pamiętać, że badanie nie jest uzasadnione, i istnieje kilka innych czynników, które należy rozważyć dane.

Kiedy były brane pod uwagę inne czynniki ryzyka, takie jak palenie tytoniu, picie alkoholu, itp. pomijam czynnik śniadanie nie był znaczący.
Mężczyźni, którzy jedzą kilka razy dziennie, ale jedli śniadanie, niskiego ryzyko niż te, które jeść 6 razy dziennie.
Pytanie na śniadanie był tylko pytali jeden raz w ciągu 16 lat.
Ludzie jedzą późno wieczorem była o 55% większe ryzyko chorób serca, ale w tej grupie było tylko 313 w porównaniu ze śniadaniem podgrupy skipper 3,400.
Pomijanie śniadania jest tylko jednym z wielu czynników ryzyka chorób serca.
Zdrowe śniadanie to klucz

Od dawna jestem zwolennikiem jedli śniadanie, choć ja zwykle czekam na godzinę przy podnoszeniu. Ale to również to, co jemy na śniadanie, co ma znaczenie!

Jedząc pączki, strudle, lub słodkie płatki najprawdopodobniej będzie przyczyniać się do chorób serca, a nie zapobiegać. Zamiast tego, nasze śniadanie powinno składać się z osoba o umiarkowanych ilości kalorii, ale duża ilość składników odżywczych.

Oto, co ja zazwyczaj jem na śniadanie:

Poniedziałek, środa, piątek: 1/2 szklanki (surowe pomiaru) stały się wyciąć owsa, 1 łyżka brązowego cukru, cynamonu, 1/3 szklanki jagód, 12 suszonych wiśni.

Wtorek, czwartek: dwa małe burrito śniadania, składającego się z smażone mini-papryka, kapusta, czosnek w olej kokosowy z 2-3 jajek na omlet, awokado i ostry sos, wszystko opakowane w 2 z niską zawartością tłuszczu, pełnoziarnistych tortilli.

No tak… i 2 filiżanki czarnej kawy, aby popić to wszystko.

Niektórym ludziom może wymagać trochę więcej różnorodności, ale to rozkład posiłków działa dobrze dla mnie.

Myślę, że w sumie to badanie podkreśla znaczenie przestrzegania naturalnego rytmu organizmu i, upewniając się, że wszyscy pokładamy nasz organizm z sercem zdrowego odżywiania podczas pierwszego posiłku dnia.

Jak myślicie: można jeść lub pominąć śniadanie?